A Cubilog Digitalnál tempósan, rövid, egymásra épülő sprintekben dolgozunk. A fő irányvonalak és célok gyors azonosítása után, egyszerűen alkalmazható, igényeknek pont megfelelő megoldási javaslatot dolgozunk ki.
Technológiánk felhasználásával könnyen használható és gyorsan megtérülő megoldást szállítunk, létesítünk és üzemeltetünk.

Megvalósítás, telepítés
A megrendeléstől számított 4 héten belül megkezdjük és lehetőség szerint befejezzük a megrendelt megoldás kiépítését és beüzemelését.
Koncepció készítés, egyeztetés, megrendelés
Az online vagy személyes igényfelmérő találkozó után vállaljuk, hogy 1 hét alatt elkészítjük a felmérés áttekintő dokumentálását és javaslatot teszünk az adott feladat megoldására, vagy a lehetséges fejlesztési pontokra. A javaslatot, felvetéseket egyeztetjük ügyfelünkkel és az igények, elképzelések pontosítása után kötelező érvényű ajánlatot teszünk.
Felmérés
Online vagy személyes igényfelmérő találkozó keretében megismerjük a megoldandó feladat részleteit, tájékozódunk az ügyfél üzleti elvárásait illetően. Saját tapasztalatainkra építve, ill. a problémáknak utánanézve törekszünk a teljes körű megértésre.
Jövőbeni fejlesztési pontok meghatározása
Kiszámítható, hosszú távú együttműködésben hiszünk. A partneri együttműködés részeként folyamtosan követjük a felmerülő új igényeket, és rugalmasan fejlesztjük, kiegészítjük a már bevezetett megoldást.
Üzemeltetés
Az átadást követően garanciát vállalunk a működésre. Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk az erre a célra létrehozott online ügyintéző- és hibabejelentő felületünkön keresztül, ill. szükség esetén személyes kapcsolattartással. Mi ott leszünk üzembe helyezés után is, és szükség esetén finomhangoljuk a megoldást az ügyfél igényei szerint.
Átadás és bevezetés támogatása
A rugalmas, egyedi ügyfél igényekre szabott rendszer átadása a kiépítést és az online felület beállítását követően, oktatással zárul.

1. Felmérés
Online vagy személyes igényfelmérő találkozó keretében megismerjük a megoldandó feladat részleteit, tájékozódunk az ügyfél üzleti elvárásait illetően. Saját tapasztalatainkra építve, ill. a problémáknak utánanézve törekszünk a teljes körű megértésre.

2. Koncepció készítés, egyeztetés
Vállaljuk, hogy 1 hét alatt elkészítjük a felmérés áttekintő dokumentálását és javaslatot teszünk az adott feladat megoldására, vagy a lehetséges fejlesztési pontokra. A javaslatot, felvetéseket egyeztetjük és kötelező érvényű ajánlatot teszünk.

3. Megvalósítás, telepítés
A megrendeléstől számított 4 héten belül megkezdjük és lehetőség szerint befejezzük a megrendelt megoldás kiépítését és beüzemelését.

4. Átadás és bevezetés támogatása.
A rugalmas, egyedi ügyféligényekre szabott rendszer átadása a kiépítést és az online felület beállítását követően oktatással zárul. Az üzemeltetési időszak részeként évente egyszer ismétlő oktatást tartunk.

5. Üzemeltetés
Az átadást követően garanciát vállalunk a működésre. Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk online ügyintéző- és hibabejelentő felületünkön keresztül, ill. szükség esetén személyes kapcsolattartással. Mi ott leszünk üzembe helyezés után is, és szükség esetén finomhangoljuk a megoldást az ügyfél igényei szerint.

6. Jövőbeni fejlesztési pontok meghatározása
Kiszámítható, hosszú távú együttműködésben hiszünk. A partneri együttműködés részeként folyamtosan követjük a felmerülő új igényeket, és rugalmasan fejlesztjük, kiegészítjük a már bevezetett megoldást.